Upravitelj premoženja / Asset manager
Pridružite se naši stranki: Gradimo zapuščino za prihodnje generacije
Naš naročnik verjame v ustvarjanje dolgoročnega vpliva s trajnostnim razvojem nepremičnin. Njihovo poslanstvo je vlagati v nepremičninske projekte, ki puščajo pomemben pečat v svetu in služijo tudi prihodnjim generacijam. Z bogato zgodovino, ki se odraža v njihovih uspešnih podjetniških zgodbah, se trenutno osredotočajo na pomembne naložbe v Sloveniji in na Balkanu. So družinsko usmerjeno podjetje, v katerem so najpomembnejši odnosi, njihov etos pa je utelešen v sloganu: "We take it personally."
Če verjamete v ustvarjanje trajnostnih projektov, želite graditi na zapuščini za prihodnje generacije ter vam je blizu delo v družinsko usmerjenem okolju, kjer so najpomembnejši element okolja dobri odnosi in integriteta, potem vam je dotična priložnost pisana na kožo. Naš naročnik namreč išče posameznika, ki deli njihovo vizijo in predanost ter bo z njimi še naprej gradil uspešne zgodbe.
Delovno mesto: UPRAVITELJ PREMOŽENJA - m/ž
Naš naročnik išče komercialno usmerjenega strokovnjaka s širokim spektrom spretnosti in znanj s področja upravljanja nepremičnin in objektov. Idealni kandidat bo vodil razvoj projektov, sodeloval s strokovno ekipo lokalnih manjšinskih deležnikov ter upravljal trženje, tehnično upravljanje objektov in lastniške interese.
Ključne odgovornosti:
- Vodenje projektov: vodenje projektiranja, načrtovanja, gradnje in vzdrževanja nepremičnin in objektov podjetja v Sloveniji.
- Strateški razvoj: Razvoj prihodnjih nepremičninskih projektov podjetja v skladu s strateškimi poslovnimi cilji.
- Upravljanje proračuna: Razvoj proračunov in dolgoročnih načrtov za objekte na podlagi rasti podjetja in prihodnjih potreb. Spremljanje proračunov ter izvajanje analiz in napovedi.
- Upravljanje najemnih razmerij: Vodenje celovitih evidenc o najemu in pregled nad najemnimi obveznostmi.
- Finančno upravljanje: Usklajevanje finančne administracije.
- Upravljanje objektov: nadzorovanje stavbnega sistema ter zagotavljanje skladnosti z lokalnimi zakoni in predpisi.
- Vodenje projektov: nadzorovanje in usklajevanje dela izvajalcev in dostavnih služb.
- Odzivanje na izredne razmere ali druge nujne težave v objektu.
Pogoji oz. pričakovanja za zasedbo delovnega mesta:
- Obsežne izkušnje na področju upravljanja premoženja, nepremičnin in objektov.
- Pravna izobrazba je prednost, ekonomska ali tehnična izobrazba sta sprejemljivi.
- Dinamična, operativna oseba z občutkom za odgovornost
- Splošno poznavanje načel načrtovanja in vzdrževanja stavb.
- Strokovne in učinkovite medosebne komunikacijske in pisne spretnosti.
- Sposobnost vzpostavljanja trdnih odnosov s poslovnimi partnerji in ponudniki storitev.
- Odlične organizacijske sposobnosti, načrtovanje in upravljanje časa.
- Sposobnost reševanja problemov in analitične sposobnosti.
- Integriteta in močne moralne vrednote.
- Sposobnost vodenja in motiviranja ekipe.
Kaj ponujajo:
- Široko paleto odgovornosti in možnosti ustvarjalnega razvoja v mednarodnem podjetju.
- Individualni razvoj in možnosti za napredovanje v karieri.
- Služben avto.
- Odlično, timsko usmerjeno in multikulturno delovno okolje.
- Konkurenčno letno plačo, usmerjeno v uspešnost, in paket bonusov glede na kvalifikacije in izkušnje.
Iščemo strokovnjaka s širokim znanjem s področja prava, ekonomije in gradbeništva. Kandidat mora imeti bogate izkušnje na področju upravljanja premoženja in stremeti k dolgoročnemu sodelovanju z zaposlovalcem.
V krajšem obdobju bo upravitelj premoženja lahko k sodelovanju povabil oz. oblikoval manjšo ekipo novih sodelavcev, s katero bo nadalje razvijal poslovanje.
Če si želite postati del stabilnega delovnega okolja, ste pripravljeni prispevati k dinamičnemu in družinsko usmerjenemu podjetju, kjer lahko rastete, uvajate inovacije in pomagate oblikovati prihodnost nepremičnin v Sloveniji in širše, vas vabimo, da se prijavite.
Številka: 3132
Info: Profil d.o.o.
Kontaktna oseba: Tina Toha
GSM: (040) 476 354
Tel.: (01) 280 54 04
E-pošta: tina.troha@profil.si