Ste v podjetju že izvedli analizo zadovoljstva ter bi se radi osredotočili na kritične, izstopajoče vidike, ki povzročajo slabšo organizacijsko klimo?
Ste v podjetju zaznali, da obstajajo področja delovanja, ki so še posebej izstopajoča in negativno vplivajo na sam proces dela in motiviranost ter produktivnost zaposlenih?
Želite dobiti odgovore od kod težave izhajajo in kako na podlagi tega vpeljati korektivne ukrepe ter izboljšati klimo v podjetju?
Ali pa bi želeli samo preveriti kakšno je stanje znotraj podjetja, ne da zaposlene obremenjujete z izpolnjevanjem dolgih in časovno potratnih vprašalnikov?
Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z DA, vam priporočamo, da v podjetju izvedete meritev UTRIPA.
Kaj je meritev UTRIPA?
UTRIP je meritev za katero je značilno, da je krajša (do 10 vprašanj) in enostavnejša za izpolnjevanje, kot letne meritve (npr. Analiza zadovoljstva). Prav tako se izvaja pogosteje (kvartalno, mesečno). Vsebinsko je lahko meritev enovita ali sestavljena, pokriva pa lahko najrazličnejše sklope (karkoli si želite v podjetju preveriti) – spodaj navajamo par primerov:
- organizacija delovnih procesov
- medosebni odnosi
- interna komunikacija in pretok informacij
- stres na delovnem mestu
- odnos z nadrejenim
- delovni pogoji
- motivacija / zavzetost zaposlenih
- aktualne razmere v podjetju (Vas zanima, kako so zaposleni zadovoljni z uvajanjem novih procesov?)
- ipd.
Sklopi vprašanj se lahko od meritve do meritve spreminjajo, lahko pa se določena vprašanja ponavljajo in njihovim odgovorom sledite skozi čas npr. "Podjetje XX zaznavam kot dobrega delodajalca«.
Glavne prednosti meritve UTRIPA?
- krajša oblika (cca. 10 vprašanj)
- enostavnejša za izpolnjevanje
- redno spremljanje različnih področij delovanja znotraj podjetja
- lažje ustvarjanje povezav »vzrok-posledica« pri zaznanem upadu zadovoljstva
- pogostejše pridobivanje povratnih informacij s strani zaposlenih (tudi raziskave kažejo, da si želijo zaposleni pogosteje dajati povratne informacije – večina zaposlenih si jih želi podati 4x letno)
- možen hitrejši in bolj aktualen odziv na povratne informacije (brez zamika)
- redno preverjanje mnenja zaposlenih, s čimer se spodbuja občutek vključenosti
Želite tudi vi v svoje podjetje vpeljati meritev UTRIPA? Za več informacij nas kontaktirajte na profil@profil.si
Prispevek je za vas pripravila:
Rosana Vidovič, mag. psih.