PRIPRAVA KVALITETNEGA CV-JA IN UČINKOVITEGA NASTOPA NA ZAPOSLITVENEM RAZGOVORU

PRIPRAVA KVALITETNEGA CV-JA IN UČINKOVITEGA NASTOPA NA ZAPOSLITVENEM RAZGOVORU

Dandanes so menjave zaposlitve postale že nekaj popolnoma vsakdanjega. Pa smo res dovolj dobro pripravljeni za (ponoven) vstop na trg dela ali bi lahko svoj nastop še nekoliko izpopolnili? Če ste se v zadnjem času znašli ravno pred tem vprašanjem, potem boste v tem prispevku morda našli nekaj nasvetov, ki vam pri tem lahko pomagajo.

Priprava kvalitetnega življenjepisa in samopredstavitve za posameznika predstavlja pomembno vstopno točko na trg dela

Življenjepis predstavlja prvi stik z delodajalcem, na podlagi katerega je že sprejeta prva odločitev, ali s posameznikom nadaljevati proces selekcije ali ne. Zato je pomembno, da imajo iskalci zaposlitve informacije in znanja, ki jim omogočijo kvalitetno predstavitev potencialnim delodajalcem. 

Pri pripravi kvalitetnega življenjepisa moramo biti pozorni na različne dejavnike, med drugim na naslednje:

  • obliko življenjepisa (kronološka, funkcijska, kombinirana),
  • dolžino življenjepisa,
  • vsebino - informacije, ki jih vključimo (osnovni podatki, slika – da ali ne?, izkušnje, izobrazba, jezik, računalniška znanja, kompetence, hobiji, reference in priporočila itd.),
  • poudarke (kaj izpostaviti, kako podrobno obrazložiti itd.),
  • ciljno usmerjeno pisanje (prilagoditev življenjepisa glede na pozicijo, na katero se prijavljamo),
  • jezik / slovnico,
  • da v življenjepisu ni napak ipd.

Zaposlovalci lahko prejmejo na stotine življenjepisov, med katerimi morajo izbrati le nekaj kandidatov (navadno največ okoli 10), ki jih bodo povabili na razgovor oziroma osebno srečanje, zato je vtis, ki ga naredimo z življenjepisom zelo pomemben. 

Pomoč pri pripravi na razgovor z novim potencialnim delodajalcem

Če smo delodajalca prepričali s svojim življenjepisom in smo dobili povabilo na razgovor, pa je na vrsti naslednji korak – kvalitetna samopredstavitev. Če se želimo na razgovoru dobro odrezati, se moramo nanj tudi dobro pripraviti. Ko smo v stresni situaciji (kar razgovor navadno je), se nam namreč lahko zgodi, da »zablokiramo«, pozabimo povedati, kar smo želeli, izpustimo pomembne informacije itd., omenjeno pa nam lahko pomaga preprečiti (ali vsaj omiliti) dobra priprava na razgovor. S tem se izognemo tudi preveliki količini stresa in s poglobljeno predstavitvijo delodajalcu omogočimo, da nas spozna v pozitivni, ampak realni luči.

Priprava na zaposlitveni razgovor zajema tri področja:

  • Kaj storiti PRED razgovorom?
  • Na kaj je potrebno paziti MED razgovorom? Kako razgovor čim bolje odpeljati? Česa ne početi?
  • Kaj narediti PO razgovoru?

Zakaj je kvalitetna priprava pomembna?

S pripravo kvalitetnega življenjepisa in učinkovitim nastopom na zaposlitvenem razgovoru se namreč lahko izognemo napakam, ki bi lahko iskalca zaposlitve stale želene zaposlitve. Najpogostejše napake kandidatov so:

  • manjkajoči podatki v CV-ju (delodajalec prejme premalo informacij o kandidatu),
  • neprofesionalna fotografija na CV-ju (na podlagi omenjenega si delodajalec že ustvari določen vtis),
  • slab prvi vtis (prvi vtis se navezuje že na čisto uvodni kontakt in lahko pri delodajalcu ustvari predstavo o kandidatu, ki jo je težko spremeniti),
  • nepripravljenost na razgovor (npr. kandidat ne pozna dejstev v svojem CV-ju ali nima nobene informacije o podjetju, kamor je prišel na razgovor).

Bi si želeli še več nasvetov ali pa menite, da bi vam prav prišlo izobraževanje na temo dobre priprave CV-ja in priprave na zaposlitveni razgovor? V podjetju Profil d.o.o. tekom leta v različnih terminih izvajamo na to temo tudi skupinske delavnice, ki se jim lahko kot posamezniki pridružite. Na delavnicah z vami na primerih dobrih praks predelamo pomembne vsebine, ki jih je dobro vključiti na CV in vas s praktičimi namigi pripravimo na zaposlitveni razgovor.

V kolikor bi se želeli pridružiti delavnicam ali izvedeti kaj več o vsebini, nas kontaktirajte na profil@profil.si.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Profil d.o.o.